Anubis Noir kapittel 10, del 2

Fortsettelse fra del 1. Kapittel 1 kan leses her.

Vi satt oss i sofaen med hver vår kopp urtete etter kveldsmat og slappet av etter en lang astralreise. Jeg hadde tent opp i peisen, dels for kosen og dels fordi det begynte å bli småkjølig ute. Marianne ville høre på musikk så hun koblet mobilen sin til anlegget på hytta, det var ganske så nytt. Hun satte på en felles spilleliste vi hadde laget med til dels sprikende genrer kan man jo si, men det fungerte på et underlig vis. Vi satt og nøt musikken en liten stund, en salig blanding av min mørkere smak og Mariannes til tider mer poporienterte smak. Men når Behind the Wheel av Depeche Mode kom på, spratt Marianne ut av sofaen og lot seg rive med av musikken ganske raskt, sto og vugget med hoftene til rytmen og danset mot meg, strakk ut hendene og dro meg opp av sofaen. «Kom igjen, dans med meg!»

tumblr_oqy0wy0dkw1w7vc98o1_500
(C) Kittygodesspurr: https://kittygoddesspurr.tumblr.com/

Jeg ble med henne ut på stuegulvet og forsøkte å herme etter dansetrinnene hennes, og derfor var blikket mitt hovedsakelig rettet mot føttene hennes. Det fungerte ikke helt etter planen, det var vel ikke det at Marianne danset raskt så mye som at hode og føtter ikke alltid er på linje. Jeg snublet i mine egne ben og hadde dratt oss begge ned på gulvet om Marianne ikke hadde reagert raskt. Hun lo, sto helt inn til meg og hvisket meg i øret. «Det handler om å slippe seg løs, husker du? Ikke herm etter meg, la deg rive med av rytmen i musikken. Du elsker jo Depeche Mode?» Jeg stoppet opp, kjente etter og trampet takten og nikket med til låta. Marianne lo hjertelig og gjorde ‘kom hit’ bevegelser med hendene mens hun danset. Jeg kom så smått inn i det, men da var gutta i Depeche ferdig. Heldigvis kom det på en låt av VNV Nation, Retaliate, Marianne likte den med en gang og beveget seg til rytmen i raskt tempo med et par snurr rundt seg selv også. Jeg forsøkte å holde følge uten det store hellet. Men gutta i Depeche Mode var ikke ferdig, Slow kom på etter VNV Nations tempofylte låt. Marianne lyste opp og beveget seg helt inn til meg og denne gangen greide jeg å la meg rive med av rytmen som var sakte slik låttittelen antydet. Marianne la likesågodt armene sine rundt halsen min og lente hodet sitt inn i halsgropen min, så jeg holdt armene mine rundt livet hennes. Slik danset vi svært så tett sammen gjennom flere låter. Etter dansingen var det blitt såpass sent at vi begynte å tenke på å legge oss, men Marianne ville ta en dusj først. Så jeg gikk og la meg på sengen og leste litt mens hun dusjet. Hørte dusjen renne en liten stund, så stoppet den og jeg kunne høre lyden av en føner. Så kom Marianne inn på soverommet og krøp opp i sengen, hun hadde bare et stort badehåndkle på seg, viklet rundt som en sarong. Hun la seg inntil meg og nusset meg forsiktig nedover halsen slik jeg hadde gjort på henne tidligere på kvelden. Så snek hun en hånd under t-skjorten min og kjærtegnet brystkassen min. Jeg lente meg inntil hodet hennes og luktet på håret som fortsatt var varmt. En svak duft av furu fra håret hennes blandet seg med lukten av honningdusjsåpe. Dette sammen med kjærtegnene hennes gjorde meg ennå mer forelsket og ikke minst veldig, veldig opphisset. Jeg kunne føle gjennom båndet vårt at Marianne i grunnen var like forelsket og opphisset med klare hint om hva hun ønsket. Jeg strøk forsiktig hånden på utsiden av det ene låret hennes og kysset henne, først på munnen, så nedover halsen og ned mot halsgropen. Marianne strakte hals som for å la meg komme bedre til og smålo fornøyd. Jeg kunne kjenne at hun nærmest sitret av forventning. Så jeg lot hånden stryke videre oppover låret og bak på rumpeballene hennes. Hun hadde ikke noe under håndkleet skjønte jeg fort. Marianne fniste og lente seg inn mot brystkassen min, tok tak i t-skjorten min og med litt samarbeid dro hun den av meg. Så lente hun seg inn igjen og lot leppene sine kjærtegne brystkasse og mage. Jeg mistet konsentrasjonen et lite øyeblikk fordi ringen min satt seg fast i en løs tråd i Mariannes håndkle. Den satt veldig godt fast til tråd å være, så hånden satt fast halvveis utenpå håndkleet og halvveis nedenfor Mariannes korsrygg. «Hvorfor stopper du nå?» spurte hun. Jeg dro forsiktig hånden vekk, men ringen satt fast like fullt. «Ringen har satt seg fast, jeg ville ikke røske for hardt.» Marianne lo og løsnet håndkleknuten slik at det falt av og avslørte at hun var fullstendig naken under. Jeg glemte både ring og tråd en liten stund og bare lot blikket hvile ved denne fantastisk sexy kvinnen som av en eller annen grunn ville ha meg. Hun hadde flotte bryster som var akkurat passe store og det så ut som venusberget var pent trimmet i motsetning til mitt eget villniss. Så husket jeg hva jeg hadde holdt på med og fikk løsnet ringen og fortsatte kjærtegnene av Marianne. Hun presset seg inntil meg igjen så jeg kjente de stive brystvortene hennes og hvor varm og myk hun var. Duften av honning og furunål blandet seg med feromonene til noe enestående som definerte Marianne.

Bast Anubis Valentine
(C) A. Cardenas

Jeg kjente hvordan leppene hennes kjærtegnet halsgropen min, slik at jeg fikk grøsninger og ennå mer lyst på henne. Hun fortsatte med lette kjærlighetsbitt opp mot øra mi og hvisket. «Legg deg ned, jeg vil ta av deg buksa.» Jeg var ikke vanskelig å be, så jeg la meg ned slik at Marianne fikk løsnet på belte og glidelås og så dro hun sakte av meg buksa og kysset meg rett over trusekanten før hun strøk hendene langs utsiden av lår og ankler etter hvert som buksa nærmet seg føttene mine. Hadde aldri trodd at det gikk an å bli så opphisset kun av kyssing og kjærtegn, om det fortsatte slik ville jeg måtte ta en liten pause før vi i det hele tatt kom i gang med akten. Jeg ble mer og mer tungpustet, varm og hjertet slo hardere. Marianne dro buksa helt av og strøk seg inntil meg med hele kroppen mens hun jobbet seg oppover igjen. Det var en herlig følelse av å kjenne huden hennes mot min. Marianne lo fornøyd når hun kom til trusa hvor lemmet mitt for lengst hadde slått opp telt. Hun gjorde det samme med trusa som med buksa, dro den sakte av meg og kysset sin vei nedover. Så satte hun seg overskrevs igjen og gned seg mot reisningen min. Det fylte meg med en lykkerus uten like og jeg måtte ta meg selv mentalt i nakken for ikke å sette i gang og pumpe med en gang. Jeg fortsatte kjærtegnene av henne og Marianne strakk ut hendene og dro overkroppen min opp og inntil seg. Hun sitret virkelig nå, pustet tungt med rødmende i kinn. Hun kikket på meg med glitrende øyne og ga meg et kyss som må ha tatt sats fra tærne hennes for å få til den intensiteten og kjærligheten jeg følte. Båndet vårt gjorde det lettere å komme inn en sakte og felles rytme. Jeg kysset henne på halsen igjen mens jeg holdt rundt henne slik hun holdt rundt meg. Rytmen skiftet tempo, jeg bet forsiktig i brystvortene hennes og kunne kjenne den litt salte smaken av svetten hennes, før hun løftet hodet mitt opp og presset seg inntil meg. Marianne stønnet og jeg følte en voldsom lykkerus iblandet kjærlighet og takknemlighet gjennom båndet vårt. Svett og med glødende kinn holdt hun fortsatt rundt meg og lente hodet sitt mot skulderen min. «Og du som trodde du ikke kunne tilfredstille meg,» hvisket Marianne i øret mitt med en liten latter. Jeg kunne ikke annet enn å le litt selv, ord fikk jeg ikke frem ennå. Jeg lente meg tilbake og la hodet på puten og holdt rundt Marianne med en arm mens jeg dro dyna over oss. Hun nærmest malte der hun lå over meg, hun kysset meg og la seg over på siden av meg med et fornøyd smil. Sånn lå vi og småklinte og pratet frem til vi sovnet.

Fortsettelse følger i kapittel 11, Lokes rettssak.

2 thoughts on “Anubis Noir kapittel 10, del 2

Add yours

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

opp ↑

